Huisregels

Huisregels Tandartsenpraktijk Quist

 

  • U dient elk half jaar een afspraak te maken voor controle. Dit voorkomt onnodige klachten. Indien er binnen een jaar geen vervolgcontrole heeft plaatsgevonden, kunt u worden uitgeschreven.
  • U dient minimaal 48 uur van te voren uw afspraak te annuleren indien deze niet kan doorgaan. Dit kan per telefoon of door het sturen van een email naar info@care4teeth.nl. Wordt uw afspraak niet tijdig geannuleerd dan zijn wij helaas genoodzaakt een deel van de kosten bij u in rekening te brengen. Bent u voor de derde keer afwezig zonder bericht, dan wordt u uitgeschreven.
  • U verschijnt op elke afspraak met een schoon en fris gepoetst gebit, u dient schoon en verzorgd aanwezig te zijn.
  • Indien u de nota niet binnen de gestelde betalingstermijn voldoet, worden er geen nieuwe afspraken gemaakt en kunt u worden uitgeschreven. Afspraken die al gemaakt zijn, worden geannuleerd.
  • Voor alle praktijkmedewerkers en voor uzelf is het belangrijk dat elke afspraak/behandeling in alle rust plaatsvindt. Heeft u een klacht dan kunt u deze schriftelijk indienen, gericht aan mevrouw E. van der Ende. Hier zal zij schriftelijk of telefonisch op reageren. Indien nodig zal er met u een afspraak worden gemaakt om het probleem met de tandarts of praktijkmanager te bespreken.
  • Vervelende, onnodige en negatieve uitlatingen naar andere patiënten, tandarts of medewerkers zijn niet toegestaan. Grof en onbeschoft taalgebruik is niet toegestaan.
  • Bij een verstoorde relatie tussen u en de kliniek zijn beide partijen vrij om de relatie te beëindigen, zonder verdere gevolgen.

Bovengenoemde punten zijn algemene regels die u en de praktijkmedewerkers beschermen tegen een ongemakkelijke werk- en behandelsfeer.

‘Bij spoed word je snel geholpen, zeer vriendelijk allemaal...’
Reactie uit onze patiënten enquête