Huisregels

Huisregels Tandartsenpraktijk Quist

 

  • U dient elk half jaar een afspraak te maken voor controle. Dit voorkomt onnodige klachten. Indien er binnen een jaar geen vervolgcontrole heeft plaatsgevonden, kunt u worden uitgeschreven.
  • U dient minimaal 48 uur van te voren uw afspraak te annuleren indien deze niet kan doorgaan. Dit kan per telefoon of door het sturen van een email naar info@care4teeth.nl. Wordt uw afspraak niet tijdig geannuleerd dan zijn wij helaas genoodzaakt een deel van de kosten bij u in rekening te brengen. Bent u voor de derde keer afwezig zonder bericht, dan wordt u uitgeschreven.
  • U verschijnt op elke afspraak met een schoon en fris gepoetst gebit, u dient schoon en verzorgd aanwezig te zijn.
  • Indien u de nota niet binnen de gestelde betalingstermijn voldoet, worden er geen nieuwe afspraken gemaakt en kunt u worden uitgeschreven. Afspraken die al gemaakt zijn, worden geannuleerd.
  • Voor alle praktijkmedewerkers en voor uzelf is het belangrijk dat elke afspraak/behandeling in alle rust plaatsvindt. Heeft u een klacht dan kunt u deze schriftelijk indienen, gericht aan mevrouw E. van der Ende. Hier zal zij schriftelijk of telefonisch op reageren. Indien nodig zal er met u een afspraak worden gemaakt om het probleem met de tandarts of praktijkmanager te bespreken.
  • Vervelende, onnodige en negatieve uitlatingen naar andere patiënten, tandarts of medewerkers zijn niet toegestaan. Grof en onbeschoft taalgebruik is niet toegestaan.
  • Bij een verstoorde relatie tussen u en de kliniek zijn beide partijen vrij om de relatie te beëindigen, zonder verdere gevolgen.

Bovengenoemde punten zijn algemene regels die u en de praktijkmedewerkers beschermen tegen een ongemakkelijke werk- en behandelsfeer.

‘Alles wordt duidelijk uitgelegd, er is tijd voor de patiënt en ruimte voor het stellen van vragen. De tandarts doet de behandeling ook zelf, dit was bij mijn vorige tandarts anders, die liet alles door zijn assistente doen.’
Reactie uit onze patiënten enquête