Vragen of klachten?

Wij zetten ons altijd in om u van de beste tandheelkundige zorg te voorzien. Ondanks de inzet van onze medewerkers kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over de behandeling in onze praktijk. Wat kunt u doen?

Blijf er niet mee zitten, maar ga met ons in gesprek. Dan proberen we er samen uit te komen. U kunt het best vooraf contact leggen via de email, zodat de tandarts of praktijkmanager tijd voor u kan maken.

Veel klachten ontstaan door misverstanden, die vaak in een goed (telefoon)gesprek rechtgezet kunnen worden. Ons doel is er samen uit te komen en zo de patiënten relatie met vertrouwen voort te zetten. 

Is uw klacht niet opgelost, dan kunt u uw klacht indienen bij de KNMT https://www.knmt.nl/voor-patienten/help-ik-heb-een-klacht, de beroepsvereniging waar deze praktijk bij aangesloten is. Een onafhankelijke klachtenfunctionaris zal dan kosteloos tussen u en ons bemiddelen, met als doel alsnog een oplossing te vinden.